Rokodelci

Rokodelci: Alenka Hudales, Lenn

Alenka Hudales je mamica dveh otrok, a prav nič ne skriva, da je njena glavna lastnost otroška igrivost. Prav iz nje izhaja strast do ustvarjanja pod blagovno znamko Lenn. Študij oblikovanja oblačil in tekstilij je bil zgolj izhodišče za njen umetniški izraz, ki je preplet različnih načinov izražanja. Alenko zanima še marsikaj, a svet tekstila ostaja njena največja ljubezen.

Avtor:

Tekst: Žana Kapetanović | Foto: Mateja Jordovič Potočnik

Značke:

Od mode do animacij. Po končanem študiju je Alenka raziskovala stiliziranje risbe, sitotisk, grafično oblikovanje ... Nabirala si je izkušnje v pletilnem studiu Draž, a jo je moda zanimala zgolj posredno. Bolj jo je privlačilo oblikovanje tekstila in modnih dodatkov. Vse bolj jo je vleklo tudi v svet računalniških programov za grafično oblikovanje. Ko se ji je ponudila priložnost, jo je zgrabila z obema rokama in nekaj časa delala kot grafičarka na POP TV. A se ni ustavila pri tem, napredovala je na oddelek za promocijo in se tam učila računalniških veščin animiranja.

Od oblikovanja torbic do tekstilnega interierja avtodomov. Je ženska od hudiča, ki v trenutku, ko obvlada neko področje, že hiti novemu izzivu naproti. Ker je v tem času pogrešala stik s tekstilom, je začela pod svojo znamko Lenn ustvarjati majčke, krila in predvsem torbice. Ko je prišel čas za družino, pa je sprejela povabilo in za nekaj let postala del tima za oblikovanje tekstilnega interierja avtodomov v podjetju Adria Mobil. »Odlična izkušnja in zelo lepo sodelovanje,« pravi.

Ups, še to je treba povedati ... Še vedno ni opustila sanj o risanki in otroški knjigi.

Preprostost je izbor, preprostost je slog. »Mamica, ki je razpeta med družino in ustvarjanjem, tako da jo ves čas pesti pomanjkanje časa, je prisiljena v popolno spremembo življenjskega sloga,« je razmišljala, ko sta prišla Tal in Elena. In tako je dala družini prednost pred delom. »Potrebovala sem umirjen okvir, ki ga prinaša minimalizem, zato sem začela ustvarjati preprostejše izdelke za otroke. Tudi moje torbe so vse po vrsti postale uporabnejše. Lahko bi rekla, da sem izčistila svoj stil. Potem so začeli nastajati tudi pogrinjki, servietke, prti, košarice, blazine, posteljnina ... In z njimi prepoznavni vzorec Lenn.«

Srček je z razlogom njen najljubši simbol. »Res je. Vedno znova me spomni, kar je v življenju v resnici pomembno. Jeseni 2013 nam je požar odnesel dom in dobesedno smo ostali na cesti. Od takrat na novo gradimo dom, počasi, a vztrajno se znova postavljamo na noge in pripravljamo nove stvari.«

Prihodnost? Od srca do srca? »Oh, idej je veliko. Po svoje sem spet na začetku, a polna novih zamisli in srčnega zagona. Zanima me raziskovanje izdelkov s tradicijo. Želim si graditi v simbiozi z drugimi slovenskimi ustvarjalci.«

Komu so namenjeni izdelki Lenn? Tistim, ki imajo radi drobne pozornosti, darila, s katerimi osrečujejo sebe in tiste, ki jih imajo najraje.