Nasveti

Jutranja energijska meditacija

Trenutki miru in sproščenosti vplivajo tako na telo kot duha ter prebujajo našo senzibilnost in ustvarjalnost.

Avtor:

(jk)

Značke:

Dogodki napornega vsakodnevnega življenja puščajo posledice in povsem zmotno je mišljenje, da lahko med dopustom ali izleti ob koncu tedna kar na hitro spet vzpostavimo porušeno notranje ravnovesje. Skrivnost uravnovešenega in mirnega življenja je namreč v tem, da moramo zanj nekaj narediti vsak dan. Tako tudi skrbimo, da je učinek vsakodnevnega dela optimalen, naši dosežki pa na ustrezni ravni, ki ne niha. Že zjutraj postavimo trden temelj za ves dan. Ko se zbudimo in nekako umeščamo v svoje okolje ter običajno dnevno rutino, smo tudi najbolj dovzetni in odprti za nove zaznave, pa tudi naše ustvarjalne silnice se odpirajo novim spodbudam. Ni potrebno več kot deset minut jutranje meditacije, pa bosta duh in telo okrepljena z novo in svežo energijo, naši prvi koraki v nov dan pa bodo bolj sproščeni in umirjeni. Privoščimo si nekaj časa samo zase in za svoje dobro počutje. Splača se – zaradi nas samih in ljudi okoli nas, s katerimi nas povezujeta druženje in delo.

Potek jutranje meditacije

Izberite si udoben prostor in se namestite v sedeč položaj, npr. v lotosov cvet: noge so prekrižane po turško, roke pa mirno počivajo na kolenih z dlanmi, obrnjenimi navzgor. Osredotočite se na dihanje ter dihajte povsem umirjeno in tekoče, nesunkovito. Nekaj trenutkov posvečajte pozornost samo dviganju in spuščanju prepone med dihanjem. Nato se v mislih skoncentrirajte na to, kako se želite počutiti zvečer, na primer: zadovoljni, umirjeni, ljubljeni ipd. V mislih si potiho ponavljajte to z razločnimi in jasnimi besedami. Po desetih minutah zaključite meditacijo z nasmeškom.