Nasveti

Klop kot telovadno orodje

Avtor:

Renata Ucman

Značke:

V toplejših mesecih se radi gibamo na prostem, v objemu narave. To je prijetna poživitev za telo, obenem pa nas sprošča. Osebni trener Davor Sattler nam je pojasnil, kako lahko s pomočjo klopi vadimo kar v bližnjem parku. Prikazal in opisal nam je sedem odličnih vaj, s katerimi lahko krepimo spodnji in zgornji del telesa, obenem pa se nadihamo svežega zraka in uživamo ob pogledu na bližnje zelenje. Tako vadbo lahko združimo tudi s tekom ali hojo v naravi.

1. vaja: enonožni počepi z zadnjo nogo v opori (»bolgarski počep«)

Zadnjo nogo kar se da udobno namestimo na klop, vso težo pa prenesemo na peto sprednje noge, ki je odmaknjena slab meter od klopi. Nato počepnemo proti tlom, da se koleno zadnje noge nežno dotakne tal, in skozi peto prve noge potisnemo, da se dvignemo v prvotni položaj. Gibi naj bodo počasni in nadzorovani, trup aktiviran. Izvedemo od 10 do 12 ponovitev. Vajo si lahko olajšamo tako, da zadnjo nogo postavimo na tla, vse drugo poteka enako.

2. vaja: sklece v opori

Z rokami se v širini ramen opremo na klop, ramena naj bodo tik nad zapestji. Nadzorovano se spustimo in dvignemo. Zadnjica, trup in lopatice naj bodo aktivirani. Izvedemo od 10 do 12 ponovitev. Vajo lahko otežimo tako, da roke postavimo na tla, noge pa na klop.

Več v Zarji št. 24, 13.5.2017